Lyser med min frånvaro :)

Hej på er! Har varken haft tid eller ork att blogg känner jag:) 
Inte så mycket har hänt sedan sist! Lite julklappar har jag hunnit köpa och Felix julklappar är klara och jag är sjukt nöjd! Jag hoppas bara att den sista hinner komma :) 


Ikväll har vi pysslat på lite här hemma, Felix håller fortfarande på med skotern och jag har precis lagt mig i soffan:) Fick lite inspiration av Hanna så fixade mig en stjärna ovanför kaminen ikväll, mycket fint blev det! :) 


Imorgon torsdag och jag har två dagar kvar till långledigt, så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna-Mamma till Melissa

Men tjusigt! Hur gick det med det andra? Kom du in i pysselfeelingen ;)

Svar: Ja det gick väl bra, Haha! Känner mig dock lite mättad med pysslingen och känner väl kanske att det inte riktigt passar mig 😅😂 men men ska försöka komma in i feelingen!!
idaake.blogg.se

2013-12-21 @ 22:04:06
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0