Middag

Med bästa Skrotis ikväll, blev surströmming och det var så himla gott alltså :) Flugor till tusen hundra var det så vi fick gå in till slut!!

Efter middagen for vi till Ellen och flickorna sen for vi tillbaka för Frida och Elin kom förbi! Nu ska jag sova, hejdå :)

Good life

Hej och goddag!!
Nyss kommit in från en löptur med mamma och Felix! Vi kanske sprang typ 3-4km eller nå:) Gode så skönt faktiskt!
Pluras kök på tv också hoppas jag på en liten korvmacka av Felix:)

Imorgon ska vi äta surströmming hos Johanna, Gud i himmel så gott det blir :)

Tack och bock

Hade glömt laddaren i husbilen som står hos mamma så när jag vaknade hörde jag Fannys hostiga stämma så då fick jag låna laddare av hon :) Det är bra att ha vänner nära!!!❤
Måndag idag då, himla vad det känns som måndag hela tiden!!
Måste börja göra mig redo för ännu ett jobbpass:)

Ha en bra dag!

Midsommar på havsbadet

Hej på er! Har haft en super helg med trevligt sällskap:) Vädret har varit lite sämre men det har då inte gjort nå faktiskt! I lördags var det regn hela dagen så då tog vi bad påsen och for på äventyrsbadet, kan säga att vi inte var dem enda där:) Även en grym middag på trapper blev det, sjukt gott!!
På kvällen blev det sol så då tog vi vattenskotern och båten, åkte vattenring! Mycket kul:)

Ikväll for vi med pappa Albin och Amanda ut med vattenskotern :) Fick även åka ring bakom båten, kul!!!

Nyttiga livet

Nu har vi varit utan onyttigheter och allt gott sen lördagen!!! Vi har sprungit måndag, tisdag, onsdag också blir det idag:)
Förstår inte varför jag är så lat ibland för jag mår så bra av att träna!!!
Underbart att ha energi igen, och ett stort plus är att jag känner inget sötsug!
Vill inte ens ha något onyttigt för det känns bara äckligt:)

Palt palt

Åh, ikväll blev det palt middag hos farmor! Det är ju så himla gott att man nästan äter ihjäl sig :)
Inte den bästa maten om man sen skulle ut och springa!! Hojja alltså, palten var i halsen hela turen:(
Men vi tog oss runt, tredje dagen på rad och det känns så himla skönt!!

Dessi är här nu och vi håller på att färga håret, har haft en jävla utväxt så det här blir bra innan midsommar:)

Tiden

Godmorgon :)
Igår när vi hade varit och sprungit så for vi på OKQ8 för att handla! Och när vi kliver in i affären så vinkar en tjej till...Petra var det ju som vi träffa i Turkiet förra året :) Vad är oddsen att vi träffas ett år senare kl 21 på ok i älvsbyn, haha!!
Kul så in i bomben var det ju :))

Idag fyller min farmor år så ett stort grattis till hon❤ Skulle även vankas en stor paltgryta där ikväll, mums!!

Intervaller

Blev intervaller ikväll med F :) Så himla skönt att få svettas och pressa sig lite! Sprang 2 km innan Felix plockade upp mig och vi for till kanis, ett litet plus lite uppvärmning:)

Stress

Har alltid varit expert på att stressa! Nu är jag i en period där jag stressar alldeles för mycket...inte bra:(
Mår inte bra av det!
Och det är enkelt att säga sluta stressa men det är betydligt svårare att sluta!
Bläää

Dagarna springer iväg!!

Herregud alltså!! Man hinner ju typ ingenting känns det som...jobbar till 17 varje dag sen ska man göra middag också vill man hinna träna!
Kvällarna bara springer iväg:/

Mera energi för sena kvällar tack!

Everything about you is wonderful and I feel so good when I'm with you

Mina fina och sköna träningskläder

Fick så fina träningskläder av mitt hjärta i påskägget! Både tröjan och byxorna är från peak performance, super sköna:)

Jun. 17, 2013

Gokväll, vi tog oss i kragen och istället för att ligga i soffan så for vi ut och sprang:) Vi sprang från oss, över gamla järnvägen sen till huvudberget, norrabyn och hem!! En lång tur som ändå gick hyfsat bra:) Vi sprang i stort sett hela vägen!!

Nu kan man sova gott inatt, ska bara försöka hålla i det här nu:)

Måndag

Härligt med måndag igen, alltid fredag och alltid måndag :)
Blev en titt hos Skrotis och Fanny igår sen for jag och Dessi hem till mig och hyrde en film! Somnade inte heller på hela filmen så ett stort plus till mig!:)

Nu ska jag göra i ordning min lunch, tacos blire :)

Home

Nu här vi hemma och har börjar tvätta för fullt :) Skönt efter resan, allt blir ju som unket!
Ska snart fara och handla lite sen tror jag det blir att hyra en film ikväll:)
Veckan består ju såklart av jobba men bara till torsdag, sen är det ju midsommar!! Kommer bli en toppen helg känner jag på mig, dock säkert en hel det mygg:/ aja så är det väl:)

Nu måste jag kila ner till tvättstugan!

Gräver

Just nu är vi i ökx! Vatten ska dras in i stugan så vi är här och hjälper:) Nyss kommit från bastun, grymt härligt var det! Idag söndag och helgerna går alldeles för fort:(
Kan säga att myggen håller på att bära oss bort, hujja!!

Sommar

På måndag börjar jag mitt sommar vikariat:) Har ju jobbat som hela tiden nu senaste veckorna men sommaren börjar nu!
Känner mig trött och slut efter resan känns det som, fast det kanske man blir:) Så imorgon ska jag ha sovmorgon sen ska vi förbi farmor och farfar om dom är i stugan!!

Våran resa

Åh hej på er!!
Vilken underbar semester vi har haft, 13 stycken, ett hus i en stad utanför Barcelona som heter Sitges:) Vi har haft bra väder och ätit massa god mat! Jag rekommenderar verkligen den staden, super mysigt och 30 min med tåg till själva Barcelona!
En dag var vi i Barca och kollade på campnou och åkte city buss, massa shopping och middag på hard rock café:)

Resten av veckan har vi legat i solen vid poolen och bara mått gott!!! Tack alla inblandade för en underbar semester:)

Snaaart

Far vi och lägenheten är städad och fin så jag ska bara hoppa i duschen och fixa det sista sen far vi:) Middag hos mamma, hon skjutsar oss kring 18! Åh vad skönt att komma iväg en vecka:)

Packat och klart

Nu är väskan packad, lite små saker som ska ner bara!! Slutar 12 imorgon så jag har några timmar på mig att packa färdigt och städa lägenheten:)
Är ju som skönt att inte komma hem till kaos!
Måste ju berätta att idag klarade jag matten!!! Har ju läst matte B sen jul och äntligen är jag klar och har ett betyg:)) Känns så skönt för nu kan jag söka på mer skolor än vad jag kunnat! Vet inte än vad jag vill bli så jag hade inte tänkt stressa med det:)
Känner verkligen att jag kan njuta av resan nu när matten är bortgjord, sååå himla skönt!!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, känner att en liten semester kommer alldeles lägligt :)

Vårruset 2013

Åh så grymma!! Har inte sprungit nästan något detta år så att vi sprang 5km kändes super skönt:) Man blir ju som peppad av alla och att springa om någon är ju för härligt!! Nu ska jag sova för imorgon väntar del två av nationella:)

https://cdn3.cdnme.se/2745024/6-3/pic_51acf740ddf2b365a8f63ea9.jpg" class="image">

Helgen i bilder

Helgen har varit under på alla sätt och vis!!:) Båt och vattenskoter på fredag och utgång på lördag!! Söndag soffhäng:)