Frågor om 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var på massa festivaler som jag aldrig varit på tidigare:)
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag tror inte ens jag hade några löften iår, säkert det vanliga som att börja träna mer men det höll då inte:)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? JA:)) min kära vän Evelina&emil fick sin lilla Elsa i september! Även min kära vän Hanna väntar barn:)
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, inte det!
5. Vilka länder besökte du? - Turkiet i juni:)
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - Nej, jag tror inte det!
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - 6 juli:)
8. Vad var din största framgång 2012? - Att jag har hittat mitt drömyrke, tandsköterska:)
9. Största misstaget? - Inte några större misstag!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Lite små förkyld!
11. Bästa köpet? - Min julklapp av älsklingen, men den fick jag ju!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - resor och kläder:)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - Alla så mycket bättre låtar:) Don't you worry child!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare på något sätt tror jag:)
16. Vad önskar du att du gjort mer/mindre? - Är nöjd med det som varit:)
17. Hur tillbringade du julen? - Ska fira julen iår med mamma:)
18. Blev du kär i år? - Ja, galet kär<3
19. Favoritprogram på TV? - Så mycket bättre, solsidan:)
20. Bästa boken du läste i år? - Femtio nyanser av honom!
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Yes.
22. Något du önskade dig men inte fick? - Jag är så dålig på att önska mig:)
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Bjöd släkt och vänner på fika;)
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - jag har världens bästa kille!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - galet
26. Vad fick dig att må bra? - Felix
27. Vilken kändis var du mest sugen på? - många, helst när man såg twilight:)
28. Vem saknade du? - Ingen särskild:)
29. De bästa nya människorna du träffade? - världens bästa F men även Marcus och Petra som vi träffade i turkiet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0