sova så gott är inte det lättaste

godmorgon på er!
har sovit som en kratta inatt, eller egentligen flera nätter:/ vaknar typ 1000 gånger ovh kan inte sova längre än till typ halv 8! nu har jag just tryckt i mig en banan och snart en celsius. Ska fara på gymmet och göra bort passet för idag:) blir att löpa men även ben idag tror jag!
börjar kl 11 idag så jag hinner med en del innan jobbet kallar:)

gårdagens träningbestod av längdåkning med sara, grym träningsvärk man får i benen och håller man bra tempo som vi gjorde ger det bra!! maten däremot spårade lite men det må då vara hänt:)
blir lax och broccoli till middag idag så det blir ju nice!!

nu ska jag rusta mig för avfärd, bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0