Härligt tjejen

Hej på er alla! Sitter nu hos mamma och väntar på att dem ska komma hem. Slutade halv 5 idag och efter det har jag hunnit springa 6.8km, ätit, duschat, cykla till mamma, hängt en maskin och nu startat en:) Här går det undan kan man säga, resten av kvällen blir det lite ost och kex och kanske ett vinglas här! Lyxigt en tisdagskväll, är ju faktiskt sommar så då måste man få unna sig ju:) Vädret gör ju inte saken sämre, helt underbart skönt!
 
Är dåligt på att uppdatera när appen inte funkar och det gör mig så irriterad för jag gör ju massa roligheter som jag vill skriva till er ju! Känner att detta kommer bli en helt underbar sommar och vi kommer hitta på så mycket roligt:)
ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAD!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0