middagsbjudning på G

Hej på er!

Slutar snart och då ska jag direkt på gymmet och köra ett litet styrke pass. Tänkte vara fruktansvärt effektiv så det går fort för kl 18.00 kommer stefan, dessi & krille på middag. Blir även hockey kl 19:)
 En trevlig tisdagskväll med andra ord!
Har städat och fixat som en tok här på eftermiddagen, trodde det skulle bli en dryg sådan eftersom jag är själv men det har gått himla fort faktiskt:) Imorgon är det onsdag och endast två jobb dagar kvar för mig eftersom jag är ledig fredag, hur skönt är inte det och lyxigt!. Jag hoppas att det bär av till fjällen redan torsdag kväll men vi får se hur det blir:)


nu ska jag ladda för ett stenhårt gympass:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0