Utmanad av Sandra:)

Utmanad!

1. När ingen ser eller hör mig...
Brukar jag dansa! Eftersom jag dansat bugg förut så brukar jag dra en liten svängom för mig själv!

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Min mobil!! Det är faktiskt något jag ALDRIG glömma och gör jag det så får jag lite lite panik. Egentligen ganska sjukt!

3. Min blogg heter som den gör för att...
Ja, jag heter ju Ida Åkerlund så jag tänkte väl idaåke men eftersom det inte gick med å så blev det idaake:) mycket enkelt tycker jag!

4. Om jag vågade skulle jag...
Typ flytta till Stockholm eller Göteborg eller varför inte fara och resa till Asien i ett halv år! Jag är alldeles för hemma kär där att kunna fara eller bo så långt ifrån min familj. Och jag lider ju inte av att bo här så. Men självklart hade det varit roligt att ha det i bagaget!:)

5. Om tio år kommer jag att... Jag kanske bor i ett nybyggt hus vid vattnet:) Ha ett barn eller kanske till och med två! Vara utbildad till något bra och jobba på om jag nu inte är barnledig! Herregud vad svårt att veta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0