världens bästa

Himla vilken trevlig kväll jag har haft! Har varit med det bästa arbetsgänget som finns och tackat av två st som går i pension! Mycket skratt och många tårar men oj så trevligt det varit! Måste säga att jag jobbar på världens bästa arbetsplats:)
Kom hem för ett tag sen och har just satt mig i soffan. Imorgon är jag ledig och det ska jag ta vara på! Ska verkligen försöka sova ut och inte stressa upp! För det ska ju även regna imrogn så man kan lugnt ligga kvar i sängen!!
Samuel är och hämtar en ny bil och det är alltid lika spännande att se vad han kommer hem med:)

Har ju för tusan hämtat hem mitt fina älghorn som jag sprejat vitt. Det ska upp på väggen i vardagsrummet och jag tror det kommer bli så snyggt! Ska försöka ta lite bilder imorgon och lägga ut:)
Ska också beställa en massa bilder som jag ska hänga upp och göra en liten fotovägg! Kommer bli riktigt fint tror jag. Är så roligt nu när vi har fått upp en massa grejer!! Tog typ bara ett halvår:/ haha.

Nu ska jag kika lite på internet och se om jag hittar nå spännande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0