sanningen

Hejsan
Har haft en super mysig kväll hos mamma! Har ätit stekt abbore med potatis och sås. Sen snörde jag och mamma ihop en super god rabarberpaj i hennes nya pajform som hon fick av jag och fia:) Vill ha en sån för dem är ju så himla fina alltså. Jag älskar hela den serien!
Nu har jag lagt mig i sängen och ska se lite tv, tycker det är så himla skönt innan man ska sova:)
Hann även förbi dessi där kristin var och klippte henne. KORT klippte hon sig och blev supersuper fin. Mycket modigt tyckte jag! Fast jag är ju så feg när det gäller sånt.
Har också börja tycka att drängarna är så himla bra, kanske för att det är sommar och deras låtar är så somriga. Plus att drängarna ska ju till Farmen på lördag och jag är grymt sugen på att fara dit. Men vi får se vad som händer och sker. Det är säkert roligt i arvidsträsk också:)





Mammas goda paj:)




Kommentarer
Postat av: emma

klart du ska till träsket ida :D

2011-06-15 @ 00:03:53
URL: http://enemmaibyn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0