promenad

Godkväll på er:) Min dag har gått super fort och det har faktiskt varit skönt. Han nyss kommit in från en promenad med mamma och felix:) Mycket skönt var det eftersom det var typ 3 veckor sen jag promenerade, har vekligen känt att jag inte bryr mig. Men helt plötsligt saknar jag det! Har ju alltid tränat och har mått himla bra när jag gör det, så nu blir det förändring på detta svammel:)
Är så mycket lättare när man slipper ta på sig flera lager kläder.

Ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll för har sovit så konstigt inatt, har typ vaknat 3 gånger och jag brukar ALDRIG vakna mitt i natten:/ Fast det kanske är för att det typ är 100 grader i sovrummet.


En sned felix från promenaden:)


Kommentarer
Postat av: Lisa

han är så söt lilla felix :)

2011-06-14 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0