lillstrand

Vilket väder det har varit idag också! Innan jag gick från jobbet kring 5 så kollade jag på termometern vi har där och den visade 45 grader. Var ju dock i solen men ändå! Lite konstigt att det är såhär varmt i juni:/
Fast man ska ju såklart inte klaga när det är varmt och skönt:)

Ikväll har jag, samuel, pernilla, andreas, anna och joel varit en sväng till lillstrand! Det kryllade av knott så det varade inte så länge. Vi hann också förbi lomtjärn där det bjöds på linedance och även loppis. Inte så många bord men mysigt ändå!

Lite bilder från kvällen







Nu ska jag duscha och sen lägga mig i sängen och se lite tv:) En skön lilla lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0