jordgubbar är så gott

Jag och samuel körde på stort idag och lagade grillat till middag! Mycket gott var det. Till efterrätt köpte vi jordgubbar och dem var så söta och goda, fuskade även med lite glass till:) 


Titta vilken söt skål jag köpt! Smått & Gott står det i den.


 Nu sitter vi och ser SOS gute. Måste ju vara ett av det bästa programmen som finns.
Är sugen på att fara till stan och köpa massa fina saker till lägenheten men just nu får det vänta! Kanske inte det viktigaste just nu! 
Förresten, har ju beställt en ny plattång, det blev en gorgeous! Känner att när jag plattar håret varje dag så behöver jag en bra plattång som inte nöter så mycket på håret. Tror den är jätte bra och jag längtar tills jag får den:) Plus att man får en snygg väska (den på bilden) som man kan lägga ner den i även fast den är varm. SUPER BRA!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0