fiske

Goddag! Har haft fullt upp i helgen så har tyvärr inte hunnit skriva så mycket. Vi har gjort en hel del roligheter och helgen har varit super:)
I fredags var jag ledig hela dagen och på kvällen var jag hos emma där evelina och hanna även var! En mycket trevlig kväll, det var ju så himla längesen vi träffades!! Vi surrade och spelade lite kort och så.
På lördagen for vi till arvidsträsk och var med i fisketävlingen. Jag samuel robban och jonas bildade ett lag och kanske inte det bästa men vi hade himla trevligt så det gjorde inte så mycket att fisket inte lyckades så bra:)
Sen på kvällen var vi och lite annat folk här och förfestade, sen for vi vidare till arvidsträsk där dem hade fixat trubadur. Faktiskt ganska mycket folk och det var ju roligt:) Hade en jätte rolig kväll!!!
Sov typ till halv 12 idag så det känns som att dagen har gått så fort. Har stor städat här hemma också har jag varit förbi mamma en sväng. Nu ska jag försöka göra samuels favoritkakor, jitterbugg heter dem och vi får se hur det går:) Kanske inte dem lättaste kakorna att gör men dem är sjukt goda!

Lite bilder från helgen

tjejerna i fredags


lördagen










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0