carbonara

Tjenare, vilken härlig kväll det varit idag! Jag fanny anna lisa jenny och pernilla har varit på cafe storgatan och äiti middag. Riktigt mysigt var det! Sen har vi kört lite med min kära bil men helt plötsligt börjar den svika och går inte alls som den ska. Mycket tråkigt tycker jag när jag äntligen kommer överrens med den! Jaja, går väl säkert fixa till. Sitter nu och ska smaka kesellas nya smak, nämligen hallonsmak. Tror den är himla god:)

Imorgon jobbar jag till 17.15 och sen ska jag bjuda mamma med familj på pasta & carbonara. Om dem nu inte ska till piteå och se på sofias nya lägenhet. Har varit sugen på carbo så länge! Kanske får bjuda någon annan om inte dem kommer.

Shit, livet på BB NUUUUUU!!!!


bild från middagen


Kommentarer
Postat av: dessi

den med hallon är supergod! :)

2011-06-15 @ 22:40:39
URL: http://dessib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0